تو اشتباه فکر می کنی ...
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !

میخام دوباره شعر بگم این دفه هم برای توست                       هر کاری کردم تا حالا از جهت رضای توست

فرشته ی آرزوهام نرو بذار نگات کنم                                     گلای اطلسی ویاس میخام که فرش پات کنم
فرشته ی تنهاییام بازم که تنهام میذاری                                میخای تو این شهر غریب گریون تو شبهام بذاری
نم نم قطره های اشک دستاتو یادم میاره                              دستی که روی گونه هام مثه یه بارون میباره
میخام ستایشت کنم تا ته عشق و عاشقی                          یه دل دادم به دست تو بیشتر از اینها لایقی
سبد سبد از آسمون ستاره می چینم برات                           میخام بگم عاشقتم میخام بمیرم تو دسات
فرشته ی آرزوهام بازم که میخای تو بری                              بازم چشام براهته منو هیچ از یاد نبری
حالا که تو میخای بری بذار یه چیز بهت بگم                         تو اشتباه فکر میکنی خوبیه محضه تو رگم
تو اشتباه فکر میکنی من اینقَدَر بد نبودم                             تو دوستی شاید رد شدم تو عاشقی رد نبودم
یکی بود یکی نبود ،یه اشک یه داستان دیگه                        یه قلب پاره پاره و یه راز پنهان دیگه
هیچوقت دلم شلوغ نشد خواستم پرنده ات باشم                پشت سکوت تلخ خود مفهوم خنده ات باشم
کی بود که تو سکوت شب تو رو نوازش می کنه                    بخاطر شاد بودنت با گریه سازش می کنه
کی بود بهت می گفت عزیز عاشقتم من چنینم                    دوس ندارم شادی کنم چون تو رو غمگین ببینم
کی بود که تب می کرد واست زودتر از این که تب کنی           جونش و می بخشید به تو هر موقه که طلب کنی
کی بود که اشکاتو می دید دوس داشت اونا رو جم کنه           گریه کنه بجای تو تا از غمات او کم کنه
گم شده خاطرات من با اون کلام آخرت                                  گفتی بهم برو دیگه نگاه نکن پشت سرت
منم که حرفی نزدم رو حرف تو تا به حالا                                سرم رو انداختم زمین دیگه نبردمش بالا
خدا کنه راست نباشه نگفتی تو از ته دل                              اگه تو راست گفته باشی الهی بری زیر گل
اولین نفرین منه بعد دعاهای کثیر                                      میخام اجابت هم بشه ! شوخی کردم به دل نگیر
هیچوقت نمی خام ببینم تر بشه واسه من چشات                 همیشه یادم می مونه اولین روز با اون نگات
محبت و هر جا باشی ازت گدایی می کنم                           به من چه مردم چی میگن بی اعتنایی می کنم
تو اشتباه فکر میکنی اونچه تو می گی نه اونه                       منو دوباره زنده کن تو که دلت مهربونه
عزیز من سخته برام زندگی بدون تو                                    تو اشتباه فکر میکنی هیچ موقه از پیشم نرو
یه وجب عشق دادی بهش عاشق بی نوای تو                      نمیخاد خود خواهی کنه اون یه وجب برای تو
امروز به دریا می زنم دل و هر چی میخاد بشه                      میخام که درد دل کنم این نفسا آخرشه
میخام که درد دل کنم چه عرض کنم آه منه                           برای با تو موندنم این آخرین راه منه
میخام قسم بدم تو رو به اون خدای مهربون                          چشاتو تو چشام بذار راستی رو از توشون بخون
از همه من دل بریدم از زندگی از همه چیز                           حالا بهت می گم چرا چون تو فقط بودی عزیز
یادم نمیاد که یه روز گذاشتی سیرت ببینم                          یا درد دل گویم به تو یا لحظه ای بات بشینم
حتی نذاشتی ببینم یه روز چشات چه رنگی بود                   این آخرا دلت باهام مث خروس جنگی بود
دوس دارمت با این که من نمی دونم چی بودی تو                  تا حالاش هم نفهمیدم اگه میدونی تو بگو
با هر سازی که تو زدی رقصیدم و دم نزدم                            آخرین سازت ناجوره باشه قبول من بدم
ولی تو باورت میشه که خنجر از پشت بزنم                          تو اشتباه فکر می کنی خنجرو کردی تو تنم
هر چی که داده بودی بم دونه دونه گرفتیشون                     جز غم دوریت که اونو واسه دلم کردی نشون
کاشکی می شد بدونی تو حالا کیه همصحبتم                    بهت نمی گم می دونم اونا رو می گیری ازم
اگه دونستی این روزا درد دل با کی می کنم                        میخام ازم نگیری تو سخته دل از اون بکنم
گذشته رو کاش که می شد دوباره باز عقب کشید                 تموم خوشبختیا رو دوباره میشه با تو دید
کی بود که دور از چشم تو می دیدت از پشت شیشه            خیالش آرومه دلش مواظب توس همیشه
کی بود بهت می گفت عزیز یه دونه عاشقت منم                 من با همه جنگ می کنم بخاطرت سر می شکنم
کی بود که شب ها رو تا صبح همش تو رویای تو بود             یه لحظه گر تو رو ندید از همه جویای تو بود
حالا کیه سراغتو ثانیه به ثانیه می گیره                               یه روز اگه تو نباشی دق کنه در جا بمیره
کی بود بهت می گفت اگه شاهد مردنم باشی                     یک نفس هم باقی باشه تو دم و باز دمم باشی
یه دنیا باورش شده تا آخر اینجور بمونین                             سرود صلح و صفا رو هم صدا با هم بخونین
میخام یه چیز بهت بگم اگر چه خیلی دیر شده                  دلت ز دوس نداشتنم همین حالاش هم سیر شده
فرشته ی آرزوهام هرچه که گفتم شنیدی                        حالا خودت انصاف بده من چنینم که تو می گی
میخام که عقده هامو من روی سرت خالی کنم                    شقایقا رو فدای گل های قالی بکنم
بارون سلام ، دیگه نبار ، یه قطره شبنم بسمه                    سلام ، یه لبخند یا یه اخم، یا بیش از این کم بسمه
پرستوها ناز نکنیین نگاه عاشقونتون                                 فردا که کوچتون رسید خالیه آشیونتون
هم با اجازه ی بهار فصل قشنگیه خزون                           سیاه هم رنگ خوبیه روی پل رنگین کمون
مگه کلاغ چی کم داره که قفس جای بلبله                      تو اشتباه فکر می کنی خار هم خودش نوعی گله
سروده ی عبداله سلامت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 77497
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت